FAQ Retour

Kan ik mijn bestelling retourneren?

Ja, het is mogelijk om je bestelling te retourneren binnen 14 dagen na ontvangst van de bestelling. De producten dienen wel ongebruikt, onbeschadigd en in originele verpakking te zijn.

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

Om je bestelling te retourneren dien je binnen 14 dagen na ontvangst van de bestelling een retouraanvraag in te dienen via de website of door contact op te nemen met de klantenservice van Outfinish. Vervolgens kunt u in het kopje Retourneren en Terugbetalingen op de site lezen over hoe je het product kunt retourneren.

Wie betaalt de kosten voor het retourneren?

De kosten voor het retourneren van de bestelling zijn voor rekening van de klant, tenzij het product bij ontvangst defect of beschadigd is.

Kan ik ook een product omruilen voor een ander product?

Nee, het is niet mogelijk om een product om te ruilen voor een ander product. Je dient het product te retourneren en een nieuwe bestelling te plaatsen. Wel is het mogelijk als u direct na de bestelling contact opneemt met de klantenservice, wanneer het product nog niet verzonden is kunnen we de order aanpassen naar uw wens.

Wat moet ik doen als ik een verkeerd product heb ontvangen? 

Als je een verkeerd product hebt ontvangen, neem dan zo snel mogelijk contact op met de klantenservice van Outfinish. Zij zullen samen met jou naar een oplossing zoeken.

Wat moet ik doen als het product bij ontvangst defect of beschadigd is?

Als het product bij ontvangst defect of beschadigd is, neem dan zo snel mogelijk contact op met de klantenservice van Outfinish. Zij zullen samen met jou naar een oplossing zoeken.